Last Honest

Forum gidlii


#1 2008-10-23 18:25:56

Kakua14

Administrator

7051484
Zarejestrowany: 2008-10-23
Posty: 7
Punktów :   

Regulamin Forum

Regulamin Forum LastHonest





1. Ogólne:

    * Każdy Użytkownik wraz z rejestracją akceptuje poniższy Regulamin Forum.

    * Nieznajomość regulaminu nie będzie zwalniała od kary w przypadku złamania zasad.

    * Regulamin odnosi się do każdego użytkownika forum jak i członków Teamu.

    * Przed założeniem nowego tematu na forum należy upewnić się, że jest on zakładany w odpowiednim dziale.

    * Administracja Forum zastrzega sobie prawo do ewentualnych korekt regulaminu podczas działania forum. Wszystkie zmiany będą wprowadzane z lekkim wyprzedzeniem, a użytkownicy zostaną o tym poinformowani.



2. Niedozwolone jest:

    * Podszywanie się pod członków Teamu (zarówno tych odpowiedzialnych za grę jak i forum), wliczając w to naśladowanie ich nicków, avatarów, sygnatur itd.

    * Pisanie postów bezpośrednio pod sobą. W przypadku, gdy chcemy coś dodać do swojej poprzedniej wypowiedzi, używamy opcji "Edytuj".

    * Pisanie postów, których głównym celem jest zdobycie większej ilości postów rankingu.

    * "Podbijanie" starszych wątków (zamieszczanie posta tylko po to, aby temat znalazł się na pierwszej stronie). Obsługa Forum w uzasadnionych przypadkach ma prawo podbijać zamknięte tematy.

    * Zakładanie nowych kont w celu korzystania z Forum w trakcie trwania blokady czasowej na dotychczasowym koncie.

    * Wysyłanie do pozostałych użytkowników Forum wiadomości, obraźliwych, wulgarnych, pornograficznych, wzywających do nienawiści i dyskryminacji, zabronionych przez prawo oraz ogólnie uznanych za moralnie niepoprawne.



3. Treści Zabronione:

W postach, profilach, avatarach i sygnaturach nie można zamieszczać treści:

    * Pornograficznych, politycznie ekstremistycznych, obraźliwych, zabronionych przez prawo i powszechnie uznanych za moralnie niepoprawne.

    * Wzywających do: nienawiści i dyskryminacji na tle rasowym/religijnym oraz odnoszących się do ideologii totalitarnych jak np. faszyzm, nazizm.

    * Merytorycznie nie należącej do danego wątku, czyli tzw. Offtop'u oraz treści nie posiadającej żadnego sensu, mających na celu zaśmiecenie danego forum, czyli tzw. Spam.

    * Treści których jedynym celem jest drażnienie bądź obrażanie innych uczestników społeczności. To samo tyczy się tzw "trollowania" tzn: pisania postów wyłącznie w celu irytowania innych ludzi, bądź wszczynania awantur.

    * Wulgarnych.

    * Pseudo cenzura - zamieszczanie treści o charakterze wulgarnym, obraźliwym, której część została przez użytkownika wycięta/ukryta w celu zamaskowania faktycznej treści pozostawiająca jednak jej charakter.

    * Ograniczających się do pojedynczego słówka określającego emocje, np. "fajnie".

    * Flood, czyli kilkakrotne powtórzenie tego samego słowa lub znaku, np: "plz plz plz plz plz"; "Big Grin Big Grin Big Grin Big Grin".

    * Zachowywanie się jak dodatkowy moderator, np. pisząc "Temat zamknięty", pomimo że nie jest się założycielem tematu.

    * Zabronione jest budowanie tzw. "drzewek z cytatów". Posty powinny być przejrzyste i czytelne.

    * Zabronione jest cytowanie wypowiedzi naruszających punkt regulaminu "Treści Zabronione".




4. Obsługa Forum i Odpowiedzialność Użytkownika:

    * Użytkownik może zarejestrować tylko JEDNO KONTO. Wyjątki od tej zasady - jeśli jest to konieczne bądź nieuniknione - należy zgłaszać Administracji Forum, a samo założenie kilku kont występujących pod tym samym adresem IP jest dozwolone jedynie za zgodą Administracji.

    * Administracja Forum zastrzega sobie prawo do:

      - blokowania/usuwania/modyfikacji kont użytkowników
      - zamykania/usuwania wątków
      - innych działań moderatorskich
      bez podania wyraźnej przyczyny takiego działania.



5. Kary:

I. System kar:

    * 1 ostrzeżenie = możliwy ban (stały lub czasowy)
    * 2 ostrzeżenia = możliwy ban (stały lub czasowy)
    * 3 ostrzeżenia = możliwy ban (stały lub czasowy)
    * 4 ostrzeżenia = możliwy ban (stały lub czasowy)
    * 5 ostrzeżenia = ban stały



W normalnych okolicznościach bana stałego otrzymuje się po otrzymaniu 5 ostrzeżenia. W wypadku dopuszczenia się wyjątkowo ciężkich przewinień może nastąpić to szybciej.


II. Inne kary

    * Upomnienie - najlżejsza kara, stosowana w przypadku niewielkich przewinień. Traktowana ma być jak zwrócenie uwagi użytkownikowi przez Moderatora. W przypadku ignorowania upomnień użytkownik może zostać ukarany ostrzeżeniem.

    * Blokada/usunięcie/przesunięcie posta lub wątku - standardowe działanie porządkowe na forum, które może być związane z nadawaniem ostrzeżeń.

    * Ponowna zmiana/edycja postów ocenzurowanych bądź zaedytowanych przed Moderatora będzie karana.

    * Edycja profilu - działanie porządkowe w przypadku użytkowników, którzy umieścili niedozwolone treści wewnątrz swoich profili.

    * Ban na IP - kara nakładana w przypadku wyjątkowo ciężkich i wielokrotnych naruszeń regulaminu forum.



6. Odwolania:

W przypadku odwołań od ostrzeżeń czy innych działań moderatorskich należy:

- w pierwszej kolejności skontaktować się z Moderatorem, od którego otrzymało się ostrzeżenie lub podjął decyzję co do której mamy zastrzeżenia i spróbować wyjaśnić sprawę.

- w ostateczności można odwołać się do Administratora Forum, jego decyzja jest ostateczna.

Gdy mamy zastrzeżenia co do pracy Moderatora Forum to należy:

- najpierw skontaktować się z samym zainteresowanym, w przypadku braku dojścia do porozumienia zgłaszamy się do przełożonego, czyli w tym przypadku Administratora Forum.

W przypadku złożenia skargi na Administratora Forum, zgłoszenie takie może rozpatrzyć tylko inny Administrator Forum.

Alternatywną drogą do odwołań i składania skarg na członków obsługi forum jest założenie wątku na podforum "Skargi i Zażalenia"

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.skateboarding-forum.pun.pl www.naruto-senpuu.pun.pl www.clubbers.pun.pl www.gildiasithlords.pun.pl www.rpkolonia.pun.pl