Forum gidlii
Regulamin Forum LastHonest
1. Ogólne:
* Każdy Użytkownik wraz z rejestracją akceptuje poniższy Regulamin Forum.
* Nieznajomość regulaminu nie będzie zwalniała od kary w przypadku złamania zasad.
* Regulamin odnosi się do każdego użytkownika forum jak i członków Teamu.
* Przed założeniem nowego tematu na forum należy upewnić się, że jest on zakładany w odpowiednim dziale.
* Administracja Forum zastrzega sobie prawo do ewentualnych korekt regulaminu podczas działania forum. Wszystkie zmiany będą wprowadzane z lekkim wyprzedzeniem, a użytkownicy zostaną o tym poinformowani.
2. Niedozwolone jest:
* Podszywanie się pod członków Teamu (zarówno tych odpowiedzialnych za grę jak i forum), wliczając w to naśladowanie ich nicków, avatarów, sygnatur itd.
* Pisanie postów bezpośrednio pod sobą. W przypadku, gdy chcemy coś dodać do swojej poprzedniej wypowiedzi, używamy opcji "Edytuj".
* Pisanie postów, których głównym celem jest zdobycie większej ilości postów rankingu.
* "Podbijanie" starszych wątków (zamieszczanie posta tylko po to, aby temat znalazł się na pierwszej stronie). Obsługa Forum w uzasadnionych przypadkach ma prawo podbijać zamknięte tematy.
* Zakładanie nowych kont w celu korzystania z Forum w trakcie trwania blokady czasowej na dotychczasowym koncie.
* Wysyłanie do pozostałych użytkowników Forum wiadomości, obraźliwych, wulgarnych, pornograficznych, wzywających do nienawiści i dyskryminacji, zabronionych przez prawo oraz ogólnie uznanych za moralnie niepoprawne.
3. Treści Zabronione:
W postach, profilach, avatarach i sygnaturach nie można zamieszczać treści:
* Pornograficznych, politycznie ekstremistycznych, obraźliwych, zabronionych przez prawo i powszechnie uznanych za moralnie niepoprawne.
* Wzywających do: nienawiści i dyskryminacji na tle rasowym/religijnym oraz odnoszących się do ideologii totalitarnych jak np. faszyzm, nazizm.
* Merytorycznie nie należącej do danego wątku, czyli tzw. Offtop'u oraz treści nie posiadającej żadnego sensu, mających na celu zaśmiecenie danego forum, czyli tzw. Spam.
* Treści których jedynym celem jest drażnienie bądź obrażanie innych uczestników społeczności. To samo tyczy się tzw "trollowania" tzn: pisania postów wyłącznie w celu irytowania innych ludzi, bądź wszczynania awantur.
* Wulgarnych.
* Pseudo cenzura - zamieszczanie treści o charakterze wulgarnym, obraźliwym, której część została przez użytkownika wycięta/ukryta w celu zamaskowania faktycznej treści pozostawiająca jednak jej charakter.
* Ograniczających się do pojedynczego słówka określającego emocje, np. "fajnie".
* Flood, czyli kilkakrotne powtórzenie tego samego słowa lub znaku, np: "plz plz plz plz plz"; "Big Grin Big Grin Big Grin Big Grin".
* Zachowywanie się jak dodatkowy moderator, np. pisząc "Temat zamknięty", pomimo że nie jest się założycielem tematu.
* Zabronione jest budowanie tzw. "drzewek z cytatów". Posty powinny być przejrzyste i czytelne.
* Zabronione jest cytowanie wypowiedzi naruszających punkt regulaminu "Treści Zabronione".
4. Obsługa Forum i Odpowiedzialność Użytkownika:
* Użytkownik może zarejestrować tylko JEDNO KONTO. Wyjątki od tej zasady - jeśli jest to konieczne bądź nieuniknione - należy zgłaszać Administracji Forum, a samo założenie kilku kont występujących pod tym samym adresem IP jest dozwolone jedynie za zgodą Administracji.
* Administracja Forum zastrzega sobie prawo do:
- blokowania/usuwania/modyfikacji kont użytkowników
- zamykania/usuwania wątków
- innych działań moderatorskich
bez podania wyraźnej przyczyny takiego działania.
5. Kary:
I. System kar:
* 1 ostrzeżenie = możliwy ban (stały lub czasowy)
* 2 ostrzeżenia = możliwy ban (stały lub czasowy)
* 3 ostrzeżenia = możliwy ban (stały lub czasowy)
* 4 ostrzeżenia = możliwy ban (stały lub czasowy)
* 5 ostrzeżenia = ban stały
W normalnych okolicznościach bana stałego otrzymuje się po otrzymaniu 5 ostrzeżenia. W wypadku dopuszczenia się wyjątkowo ciężkich przewinień może nastąpić to szybciej.
II. Inne kary
* Upomnienie - najlżejsza kara, stosowana w przypadku niewielkich przewinień. Traktowana ma być jak zwrócenie uwagi użytkownikowi przez Moderatora. W przypadku ignorowania upomnień użytkownik może zostać ukarany ostrzeżeniem.
* Blokada/usunięcie/przesunięcie posta lub wątku - standardowe działanie porządkowe na forum, które może być związane z nadawaniem ostrzeżeń.
* Ponowna zmiana/edycja postów ocenzurowanych bądź zaedytowanych przed Moderatora będzie karana.
* Edycja profilu - działanie porządkowe w przypadku użytkowników, którzy umieścili niedozwolone treści wewnątrz swoich profili.
* Ban na IP - kara nakładana w przypadku wyjątkowo ciężkich i wielokrotnych naruszeń regulaminu forum.
6. Odwolania:
W przypadku odwołań od ostrzeżeń czy innych działań moderatorskich należy:
- w pierwszej kolejności skontaktować się z Moderatorem, od którego otrzymało się ostrzeżenie lub podjął decyzję co do której mamy zastrzeżenia i spróbować wyjaśnić sprawę.
- w ostateczności można odwołać się do Administratora Forum, jego decyzja jest ostateczna.
Gdy mamy zastrzeżenia co do pracy Moderatora Forum to należy:
- najpierw skontaktować się z samym zainteresowanym, w przypadku braku dojścia do porozumienia zgłaszamy się do przełożonego, czyli w tym przypadku Administratora Forum.
W przypadku złożenia skargi na Administratora Forum, zgłoszenie takie może rozpatrzyć tylko inny Administrator Forum.
Alternatywną drogą do odwołań i składania skarg na członków obsługi forum jest założenie wątku na podforum "Skargi i Zażalenia"
Offline